Як набрати 10 тисяч підписників в Telegram протягом трьох місяців у сфері криптовалют.

  • 25.03.2024 15:17
  • 8 хвилин читання
Як набрати 10 тисяч підписників в Telegram протягом трьох місяців у сфері криптовалют.

Анастасія Паламар - це українська дівчина.

Спеціаліст з просування в Telegram в агентстві Netpeak Ukraine.

Навчання – це дуже важливий процес в житті кожної людини. Коли людина навчається, вона отримує знання і навички, які допоможуть їй у подальшому житті. Навчання розвиває мислення, розуміння і креативність. Тому важливо цінувати і підтримувати навчання у себе і в інших.

Продвижение в сфере трейдингу становится все более сложной задачей. Эта отрасль, с одной стороны, привлекательна благодаря своему потенциалу и возможностям, а с другой - имеет рискованную репутацию из-за случаев мошенничества, что часто отдаляет бренды от целевой аудитории.

Сьогодні просування ніші криптовалют є справжнім викликом для бізнесу та маркетологів, особливо в умовах, коли у Telegram майже немає органічного зростання. Тому давайте розглянемо, як команді Netpeak вдалося протягом 3 місяців залучити 10 000 активних підписників на канал українського сервісу обміну криптовалют Dvizh, при цьому середня вартість одного підписника склала 1,5 долара.

Проаналізуйте провідних учасників у криптосфері та визначте 2-3 найбільших конкурентів.

Спершу рекомендується провести аналіз аналогічних каналів, зосереджуючись на тих, які спеціалізуються на новинах у сфері криптовалют. Тут раджено віддати перевагу тим, що мають репутацію об'єктивних джерел інформації, оскільки багато каналів у даній ніші сповнені сірими схемами й сумнівними пропозиціями. Під час відбору ми звертали увагу на такі критерії, як географічне розташування, кількість підписників та переглядів, активність публікацій, рівень медійної популярності, формат ведення каналу та інші.

Знаходьте оптимальний спосіб просування, який буде відповідати вашій цільовій аудиторії.

Серед варіантів, які ми проаналізували, щоб зрозуміти, який з них буде найефективнішим, були:

  • Акції та розіграші — це методи привертання уваги аудиторії шляхом організації різноманітних заходів серед підписників каналів з можливим виграшем товарів або криптовалюти. Це дозволяє швидко збільшити кількість підписників, проте в подальшому складно зберегти їх зацікавленість у каналі, що часто призводить до масового відписання.
  • Тематичні пости з обіцянкою отримати "безкоштовні вигоди" - це просто клікбейт. Канали пропонують виплати в обмін на підписку, але після того, як користувачі розуміють, що справжня вигода відсутня, вони швидко відписуються. Це вказує на те, що важливо надавати корисний контент, який буде цікавим для аудиторії, а не просто "приманки" для отримання підписок.
  • Прямі пости - це спосіб публікації дописів у каналах з тематикою бізнесу, новин, трейдингу, де прямо рекламується блог і надається інформація про його переваги. Цей метод може бути витратним, але при правильному підборі каналів витрати можна оптимізувати, що дозволить знизити вартість одного підписника.
  • Пості-добірки - це колективні публікації, де учасники домовляються з кількома конкурентами чи подібними за тематикою каналами про спільне розміщення матеріалів із зазначенням кожного з них. Однією з переваг є можливість обміну аудиторією каналів, але існує ризик, що підписники можуть перейти до інших каналів. Проте за нашими спостереженнями цей метод є найбільш ефективним для розвитку нашого партнера, забезпечуючи найвищу якість цільової аудиторії та широкий вибір каналів для просування.

Український законопроєкт може впровадити регулювання месенджера Telegram в Україні. Тема цікава.

Активно виступайте проти різних форматів рекламних креативів.

Для знаходження оптимального підходу раджу спробувати 15-20 різних варіантів креативів. Наприклад, можна експериментувати з різними типами візуальних елементів, а також з різними стилями та тоном повідомлень. Тестування креативів допоможе визначити, який контент найефективніше привертає увагу вашої цільової аудиторії та підштовхує її до дії. Цікавою була наша спостережна: у більшості криптоканалів не дуже високий рівень залученості або взаємодії аудиторії з контентом, тому ми зрозуміли, що без клікбейтних "приманок" досягнути вигідної ціни за підписника майже неможливо.

5 корисних порад, які дозволили нам ефективно просувати канал у сфері криптовалют.

  1. Проведіть аналіз з можливості розширення каналу у інших соціальних мережах та платформах, щоб привернути нову аудиторію.
  2. Працюйте над створенням довгострокових партнерств з впливовими особистостями та експертами у галузі трейдингу.
  3. Зверніть увагу на те, що багато людей цікавляться підпискою на закритий канал і подальшим ознайомленням з його вмістом, аніж переходом на відкритий канал та підпискою на нього.
  4. Уважно перевіряйте канал перед рекламою. Наш досвід показує, що ніхто не застрахований від шахраїв та скамерів. Але краще довіритись професіоналам та витратити свій рекламний бюджет на 100% на послуги, ніж ризикувати втратити гроші назавжди.
  5. Не розпочинайте просування криптоканалу, якщо ви не готові вкласти бюджет, щонайменше в $3000 на місяць без урахування комісії. З меншею сумою досягти якихось результатів буде дуже складно і практично не помітно.

Підсумовуючи, хочу відзначити, що нашій співпраці з партнером основною метою було набрати 10 000 підписників. Ми досягли цієї цілі протягом трьох місяців, кожен місяць залучаючи від 2 до 5 тисяч нових підписників. Результатом наших зусиль стало збільшення охоплення каналу у 6 разів і підвищення показника взаємодії з контентом до 15,57%. Незважаючи на те, що просування у сфері криптовалют може бути викликом, варто зазначити, що не слід боятися ризикувати, оскільки це часто призводить до нових ідей та підходів, які дозволяють виділитися серед конкурентів.

Познайомтеся з іншими улюбленими матеріалами:

У одній з країн Європейського Союзу було заборонено використання Telegram.

Важливі показники у електронній комерції, які повинен відстежувати кожен генеральний директор. Посібник від аналітика Netpeak.

Netpeak став учасником проекту Дія.City.