У 2023 році компанія Bakkt заробила загальний дохід у розмірі $780,1 мільйонів. Про це свідчить інформація в її фінансовій звітності.
Компанія Bakkt оголосила, що лише у четвертому кварталі 2023 року вона заробила загальний дохід у розмірі $214,5 млн. Ця сума включає в себе прибуток від цифрових активів.
Після підсилення свого фінансового стану, кастодіальна компанія планує розширити своє підприємництво в 2024 році. Новий керівник Bakkt Енді Мейн заявив, що у цьому році компанія зосередиться на декількох ініціативах.
У 2024 році ми зосередимося на ряді стратегічних ініціатив, які забезпечать нашому бізнесу ефективне масштабування, включаючи розширення клієнтської бази, розширення асортименту продукції і раціональне управління витратами», – повідомив голова компанії.
У звіті компанія також опублікувала свої прогнози щодо результатів діяльності у 2024 році. За даними компанії, вони очікують, що обсяг виручки за весь рік складатиме від $3,2 млрд до $5,1 млрд. Зокрема, валовий дохід від цифрових валют буде становити від $3,2 млрд до $5 млрд.
Проте компанія також сподівається, що витрати на криптовалюту та BTC не перевищать доходів, і прогнозує, що її бізнес буде прибутковим.
На межі банкрутства
7 лютого компанія Bakkt подала поправки до свого щоквартального звіту до Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC). У звіті було зазначено, що компанія не зможе продовжувати свою діяльність як діюче підприємство.
Це означало, що у компанії є нестача коштів для фінансування своєї діяльності в наступному році. Проте у останньому звіті, який показав позитивні результати, вони пом'якшили умови, що викликали певні страхи щодо можливості продовження діяльності компанії.
Також, керівник компанії Енді Мейн висловив натхнення щодо покращення ринкових умов і заявив, що це допоможе їм реалізувати свої основні пріоритети та забезпечить прибутковість компанії.
Перехід на нову модель бізнесу.
У березні 2023 року тривала криза змусила компанію Bakkt припинити надання послуг роздрібним інвесторам. Тому вони перейшли на нову бізнес-модель B2B2C, де головний бізнес співпрацює з дочірніми компаніями для задоволення потреб кінцевих споживачів.