Компанія MicroStrategy представила свою нову інновацію - децентралізовану платформу ідентифікації на базі мережі Біткоїна, яка отримала назву MicroStrategy Orange. Про це повідомляє Bitcoin Magazine.
"Я хочу представити вам MicroStrategy Orange - корпоративну платформу для розробки децентралізованих ідентифікаційних додатків на блокчейні Bitcoin. Ця платформа складається з трьох компонентів. На її основі лежить хмарний сервіс, який дозволяє видавати ці ідентифікатори вашим користувачам та вашій організації", - розповів виконавчий віцепрезидент MicroStrategy Чезаре Рачко.
Ідея платформи полягає в тому, щоб дати організаціям змогу користуватися та керувати децентралізованими ідентифікаційними додатками, які використовують технологію блокчейн Біткоїна.
Ми бачимо величезні можливості, і це тільки початок. Наприклад, кожен гаманець Bitcoin, незалежно від того, чи є він кастодіальним або некастодіальним, повинен мати можливість створювати цифрову ідентифікацію на основі Bitcoin. Багато платформ обміну повідомленнями стикаються з тими ж проблемами, що й електронна пошта. Інша можливість, яку ми бачимо і хочемо реалізувати, - це інтеграція цифрової ідентичності на основі Bitcoin з цією великою екосистемою верифікації, яка відкриває ще більше цікавих можливостей використання», - зауважив представник MicroStrategy.
MicroStrategy - американська компанія, яка спеціалізується на розробці програмного забезпечення для аналізу даних. Вони пропонують широкий спектр рішень для бізнесу, включаючи бізнес-аналітику, мобільні додатки, обробку Big Data і штучний інтелект. Клієнтами компанії є великі корпорації з усього світу, які використовують їхні продукти для покращення своєї ділової діяльності. MicroStrategy відома своєю репутацією та інноваційним підходом до розвитку програмного забезпечення.
У 1989 році була заснована компанія MicroStrategy Майклом Сейлором і Санджу Бансалом, яка спеціалізується на бізнес-аналітиці, програмному забезпеченні та хмарних сервісах. До недавнього часу основним продуктом компанії був MicroStrategy ONE - аналітична платформа, яка використовує технології штучного інтелекту та машинного навчання для роботи з великими обсягами даних. Сервіс використовують такі великі корпорації, як Visa і Sony. Крім цього, компанія надає інструменти для розробки програмного забезпечення, консалтингові послуги та створює освітні програми.
Мікростратегія стала відомою завдяки своїй бізнес-стратегії, яка полягає в постійних покупках біткоїнів. Благодаря тісним зв'язкам з основним цифровим активом, акції компанії корелюють та зростають разом з курсом BTC.
Скільки біткоїнів у триманні у компанії MicroStrategy?
Протягом минулого місяця MicroStrategy придбала 122 BTC за $7,8 млн і тепер має власність 214 400 BTC. За поточним курсом, компанія накопичила BTC на суму понад $13 млрд за середньою ціною покупки $35 180 за монету.
У серпні 2020 року MicroStrategy вперше увійшла на ринок біткоїнів, зробивши значні початкові інвестиції у розмірі $250 млн.