Реклама Bitcoin-ETF на соціальних мережах Facebook та Instagram може стати доступною в найближчому майбутньому. Президент компанії ETF Store, яка займається наданням інвестиційних консультацій, Нейт Джерачі, повідомив про це на своїй сторінці у соцмережі X.
Він згадав, що після того, як Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) схвалила заявки на спотові біткоїн-ETF, реклама цих продуктів була дозволена у Google і YouTube. Скоро також можуть прийти Facebook та Instagram. Материнська компанія Meta Platforms наразі оновлює свою політику в США після рішення SEC.
Реклама в Google.
Компанії BlackRock, Franklin Templeton та VanEck стали першими, хто вирішив скористатися можливістю реклами спотових біткоїн-ETF на пошуковій платформі Google. Однак це стало можливим лише після перегляду рекламної політики Google щодо фінансових продуктів на основі цифрових активів.
Google планує розширити використання подібних практик і в інших юрисдикціях протягом найближчих місяців, якщо національні уряди не накладатимуть додаткових обмежень. Таким чином учасники ринку зможуть залучити більше клієнтів, а ринок ETF продовжить швидко зростати.
Біткоїн та Facebook
Благодаря новому функционалу кошелька Coinbase Wallet, появилась возможность переводить биткоины по ссылке, которую можно отправить через Facebook и другие популярные социальные сети и мессенджеры.
За даними представників Coinbase, нова функція призначена для вирішення проблем з міжнародними банківськими переказами, які, за їхніми словами, часто супроводжуються високими комісіями та непотрібною бюрократією, а процес доставки коштів може займати до п'яти робочих днів.