Інвестиційні компанії BlackRock, Franklin Templeton та VanEck були серед перших, хто почав користуватися можливістю рекламувати свої продукти на основі біткоїна в пошуковій системі Google, яка стала доступною з 29 січня. Цю новину повідомляє Bitcoin Magazine.
Таким чином учасники ринку намагаються залучити більше клієнтів, оскільки пошукова система Google обробляє приблизно 100 000 запитів на секунду. Наразі реклама з'являється при пошуку слів "bitcoin ETF" та "spot bitcoin ETF".
Реклама ETF від компанії Франклін Темплтон. Джерело: Біткойн Магазин.
Нові політики Google
Компанія Google переглянула свою рекламну політику щодо фінансових продуктів, які базуються на цифрових активах. Зараз інвестиційні компанії мають таку можливість, і такі зміни перш за все пов'язані зі схваленням 11 заявок на публічну торгівлю біткоїн-ETF З комісії з цінних паперів та бірж (SEC).
Починаючи з 29 січня, компанії, які надають фінансові послуги на основі цифрових активів та мають схвалення регулятора, отримали можливість розміщувати свою рекламу через Google Ads. Проте поки що ці обмеження діють лише в США.
Google планує розширити використання подібних практик і в інших країнах найближчим часом, якщо національні уряди не вводитимуть додаткові обмеження. Тому можливо ринок ETF з рекламою продовжить швидко зростати.
Вплив на курс Біткойна
Протягом останніх 24 годин, курс біткоїна зросив на 3% і в даний час становить $43 300. У найближчий період, нова рекламна політика Google майже не вплине на ринкову динаміку. Однак, вона може прискорити перехід до нового циклу зростання в другій половині поточного року.