Українська компанія Competera отримала $3 мільйони інвестицій.

  • 30.01.2024 18:49
  • 5 хвилин читання
Українська компанія Competera отримала $3 мільйони інвестицій.

Український стартап Competera, заснований українцями, успішно залучив інвестиції для розширення своїх послуг на ринку США. Ця компанія розробляє інтелектуальну платформу оптимізації цін, яка призначена для ритейлерів. Завдяки новому фінансуванню, Competera зможе розширити свій спектр послуг та проникнути на американський ринок.

У рамках початкового етапу вдалося залучити 3 мільйони доларів. Інвесторами стали венчурна компанія зі штучного інтелекту з Сан-Франциско STRATMINDS, український фонд ранніх стадій Flyer One Ventures, венчурна компанія з Дувра Verras Capital, український фонд SMRK Fund та Transform Partners Fund.

Компетерас - це платформа ціноутворення, яка використовує штучний інтелект. Вона є універсальним рішенням для встановлення та підтримки оптимальних цін на усіх каналах протягом всього життєвого циклу ціноутворення.

Також варто ознайомитись з найкращими стартапами за думкою Білла Гейтса.

Алгоритми, які діють на платформі, використовують методи глибокого навчання для створення найкращих цін на основі понад 20 факторів, таких як інфляція, сезонність, еластичність цін, поведінка конкурентів і рекламний вплив.

Пресслужба компанії Competera повідомила, що кошти, які були залучені, планується витратити на поліпшення можливостей ШІ, а також на розширення пропозицій послуг та розширення операцій, з фокусом на американському ринку.

Детальніша інформація про Competera

Олександр Галкін та Олександр Сазонов становлять команду засновників проєкту Competera, який був запущений у 2018 році. Головна мета цього проєкту - змінити підхід до ціноутворення в роздрібній торгівлі шляхом створення продукту, який надає роздрібним торговцям конкурентні дані та тактичні рекомендації в режимі реального часу. Це також демократизує процес, який раніше вимагав використання дорогих консультантів.

«Працюючи експертом з роздрібних цін у консалтинговій компанії «Великої четвірки», я спостерігав, що роздрібні торговці часто мають проблеми з ефективністю, коли потрібно знайти ціноутворення, що дозволить збільшити їхню прибутковість та дохідність. Мені було зрозуміло, що потрібен більш розумний та швидкий підхід до оптимізації цінової політики за допомогою аналізу даних та штучного інтелекту», — пояснює Олександр Галкін, який зараз займає пост генерального директора компанії.

Вам може бути цікаво: Фінтех-стартап Bilt залучив $200 мільйонів інвестицій: куди вкладуть кошти

Нещодавно наша команда презентувала останню версію продукту Competera X - це інструмент ціноутворення для індивідуальних продавців білих продуктів на популярних цифрових ринках, таких як Amazon, Etsy і Shopify.

В даний момент у компанії є більше ніж 50 клієнтів у 18 країнах, зокрема у США, Великобританії, Німеччині, Франції та Італії, і вона може похвалитися високим рівнем задоволеності клієнтів.

Платформа оптимізувала доходи роздрібних торговців у 20 секторах на суму 60 мільярдів доларів, в середньому збільшивши їх валову маржу та дохід на 6% та 8% відповідно. Крім того, вона допомогла заощадити мільйони доларів на річній оплаті консультацій.

Пригадаємо, український стартап Dataisland отримав $500 000 інвестицій від енергетичної компанії Milleyson Holdings Ltd з Кіпра та консалтингового холдингу Apercon Consulting Group з України.

Dataisland створює інтерактивного асистента ШІ, який інтегрується з CRM-системами та базами даних компаній. Це дозволяє аналізувати статистичні дані та генерувати звіти для співробітників на основі цих даних.

Ознайомтесь з іншими значущими матеріалами:

Які українські стартапи поїдуть на навчання до Стенфорду

Україна розпочала реалізацію програми Nova Tech Spring 2024, спрямованої на підтримку стартапів. Яким чином можна подати заявку?

На Українському фонді стартапів сьогодні з'явилися нові можливості для бізнесу. Тепер у нас є можливість ознайомитися з докладним переліком.