За інформацією Cointelegraph, хоча Grayscale Bitcoin Trust ETF активно продає біткоїни, загальна кількість BTC в екосистемі біткоїн-ETF в США зросла на 10 000 протягом січня.
У січні GBTC реалізував загалом 132 195 BTC, зменшивши свій обсяг біткоїнів на 21% - з 619 220 BTC станом на 11 січня до 487 025 BTC на 31 січня.
Проте, дев'ять інших фондів активно компенсували втрачене, додавши в загальний запас 142 294 біткоїни з першого торгового дня. ETF, не пов'язані з GBTC, збільшили свої активи на 674% – з 18 390 BTC на початку торгів до 160 684 BTC станом на 31 січня.
За інформацією від CoinGecko, станом на 31 січня, всі десять спотових біткоїн-фондів ETF разом володіють 647 709 BTC, що приблизно на 1,6% більше, ніж початковий загальний обсяг у 637 610 BTC.
Валюти нинішнього курсу є складною та змінною.
Незважаючи на те, що загальні запаси всіх десяти спотових біткоїн-фондів ETF зросли у січні на 1,6%, ціна біткоїна відчутно знизилася за останні 30 днів. Починаючи рік на рівні близько $45 000, біткоїн втратив значну ціну, опустившись нижче за $39 000 23 січня, як свідчать дані CoinGecko.
На вечір 1 лютого ціна біткоїна становить $42 215, що є приблизно 8% менше, ніж місяцем раніше.
Реклама в Google
Починаючи з 29 січня, з'явилася можливість рекламувати товари з використанням біткоїна. Інвестиційні компанії BlackRock, Frarnklin Templeton та VanEck вже встигли скористатися цією опцією.
А в даний час, рекламні повідомлення по пошукових запитах «bitcoin ETF» та «spot bitcoin ETF» намагаються привернути до себе якомога більше потенційних клієнтів.